Evenementenplanner templates

Er zijn verschillende soorten templates die gebruikt kunnen worden van het organiseren van grote of kleine evenementen. Deze evenementenplanner templates zijn beschikbaar in Google Docs en Google Sheets. Hierdoor zijn ze gemakkelijk toegankelijk, deelbaar en aanpasbaar. In deze blog vertellen we je over verschillende templates voor evenement en hoe je ze moet gebruiken.

Template voor een evenementenschema
Met deze template kun je een gedetailleerd en nauwkeurig schema voor je evenement maken in slechts 15 minuten. Je kunt ook eenvoudige activiteitenpakketten plannen. Dit sjabloon is ideaal voor evenementen die zich aan het schema moeten houden. Het is ook handig als evenementen meerdere sets activiteiten hebben die naast elkaar betrokken zijn.
Template voor het bijhouden van de datum en tijd
Deze evenementenplanner template is bedoeld om verschillende informatie met betrekking tot een taak te volgen, zoals: begin datum, deadline, taakstatus, taakinstructies, etc. Deze sjabloon os eenvoudig aan te passen, omdat je extra rijen en kolommen kunt toevoegen, om rekening te kunnen houden met meer taken en teams.
Template voor het evenementenbudget
Het evenementenbudget sjabloon is bedoeld om organisatoren een handig overzicht te geven van alle uitgaven die bij het evenement komen kijken. De uitgaven kunnen in meerdere categorieën genoteerd worden. Ook kunnen de verwachte uitgave met de uiteindelijke uitgaven vergeleken worden. Je weet dan precies met hoeveel budget je overschrijdt. Wil jij een groot uitje plannen voor een bedrijf? Bij Kasteel Limbricht hebben ze de leukste teamuitjes in Limburg.

Template voor evenementen voorstel
Deze template bevat alle belangrijke informatie die je moet opnemen in het evenementenvoorstel. De kan aan je klant of leidinggevende worden gepresenteerd. Deze template bevat velden voor persoonlijke informatie, evenementenbereik, evenementen doelen en de verwachte kosten. Deze template wordt dus voornamelijk gebruikt voor professionele evenementenplanners, die een evenement aan de klant willen pitchen.
Template voor feedback van evenementen
Deze sjabloon wordt gebruikt om kwantitatieve en kwalitatieve feedback van bezoekers en evenementen te verzamelen. Het bevat een vragenlijst met een schaal van 0 tot 5. Deze template is handig voor een evenementenplanner die feedback van bezoekers wil verzamelen.
Template voor de aanmelding van evenementen
Met deze template kun je mensen zich laten aanmelden voor het evenement. Deze template heeft standaard de volgende velden: naam deelnemer, telefoonnummer, e-mailadres en extra notities. Dit is ideaal voor de evenementenplanner om rekening te kunnen houden met de catering, vervoer, etc.
Template voor de evenementenlocatie
Voor evenementen met een grote locatie is dit template heel erg handig. Dit bevat de basisgegevens van de locatie, beschikbare ruimtes, parkeergegevens, locatie beleid en aanvullende diensten die worden aangeboden voor de locatie.
Template voor de catering
Als je van plan bent op een catering te gaan verzorgen op je evenement, dan heb je een cateraar nodig. Met deze template kun je:
- Alle belangrijke informatie noteren over de cateraar en zijn bedrijf
- Een overzicht diensten die zij aanbieden
- Certificaten en vergunningen controleren
- De voedselkosten verdelen
Deze template is handig voor als je een cateraar wilt inhuren, de belangrijkste informatie over hem of haar op een plek wil hebben en een effectief budget wil opstellen.