Veel ondernemers starten hun business in de vorm van een winkel, omdat het veel mogelijkheden biedt. Je komt persoonlijk oog-in-oog te staan met je niche klanten en je weet sneller wat de behoeftes zijn. Toch is winkel reclame op andere manier niet verkeerd en er worden dan ook vaak allerlei soorten reclames gezocht om te adverteren met jouw winkelnaam. Het draait er uiteindelijk om dat de naamsbekendheid goed is en mensen je weten te vinden. Het verwerken van winkel reclame kan je op een duidelijke manier doen of redelijk elegant verwerken, deze tactiek is helemaal aan iemand zelf hoe je dit aanpakt. De schreeuwende manieren passen niet bij elk merk, terwijl braaf ook niet voor elk merk is weggelegd. In deze blog zullen we je 3 tips geven hoe jij het beste je winkel reclame kan verwerken in een template.

Winkel reclame door je logo

De eerste tip is vrij voor de hand liggend maar het verwerken van je logo op alle plekken in je site is een goede manier om toch winkel reclame te maken zonder dat mensen het door hebben. Je logo hoeft maar heel even en snel opgepikt worden, waardoor je naam toch weer net iets beter onthouden wordt en hier draait het natuurlijk om. Je moet ook weer niet overdrijven, maar zorg dat je hier een goede verdeling in kan vinden.

In teksten winkel reclame maken

Het is ook mogelijk om je winkel reclame duidelijk te maken door een linkje te verwerken in een tekst die nog niet eens specifiek over jouw winkel gaat. Mensen raken zo bedolven in een onderwerp en willen meer weten wat de oplossing is, door jouw winkel snel te benoemen is er toch weer manier waarop mensen in aanraking komen met je winkelnaam.

Afbeeldingen soepel integreren met je winkel reclame

Op websites is het ondenkbaar om hier geen afbeeldingen op te plaatsen. Deze geven een website een sfeer of gevoel en zelfs de kleuren werken hier aan mee. Door de afbeeldingen precies in de stijl van je winkel te verwerken met misschien ook een klein logo wordt er ook weer gebruikt gemaakt van een sluwe winkel reclame en kom je toch weer even voorbij in de gedachte van de online klanten. Ook hier draait het wel erom dat je dit niet te overdreven moet doen want het kan ook het tegenovergestelde effect veroorzaken.

0 CommentsOpmerkingen sluiten

Laat een reactie achter

Wekelijkse Nieuwsbrief

Ontvang de beste templates direct in je mailbox.

Wij beloven geen spam te sturen :)